Wij versturen al onze producten via PostNL
Waar bezorgen jullie?
Op dit moment leveren wij onze producten exclusief in Nederland en België.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, verzenden is geheel kosteloos.
Wanneer wordt mij bestelling verzonden?
Als je op werkdagen voor 22:00 uur besteld dan wordt je bestelling dezelfde dag nog overhandigd aan PostNL. Let op: op feestdagen bezorgen wij niet.
Hoe lang is de levertijd?
PostNL levert bestellingen binnen Nederland normaliter binnen 24 uur. Houdt voor bestellingen naar België een levertijd van 1 á 2 dagen aan. Natuurlijk kan het in sommige gevallen wat langer duren. Dat is afhankelijk van de drukte op dat moment en de weersomstandigheden.
Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?
Alle bestellingen worden verzonden met track & trace. Je ontvangt de track & trace code per e-mail zodra de bestelling is verstuurd.
Mijn bestelling is retour afzender gegaan, wat nu?
Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij een PostNL punt zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen van € 6,50.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, je kunt onze producten op een ander adres laten afleveren.
Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt uitgeleverd?
Het is momenteel niet mogelijk om zelf te bepalen wanneer je bestelling wordt geleverd.
Mijn zending is niet compleet en/of beschadigd, wat nu?
Na ontvangst van je bestelling moet je je zending controleren of deze compleet is. Wanneer dit niet het geval is, dien je binnen 14 dagen dit te melden aan ons. Dit kan per mail (info@nutrea.nl) onder vermelding van je ordernummer.
Wat moet ik doen als ik op vakantie ga en mijn bestelling is nog niet geleverd?
Wanneer je op vakantie gaat voordat je bestelling geleverd wordt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Je bestelling wordt dan pas verzonden wanneer je terugkomt van vakantie. Contact opnemen kan via e-mail: info@nutrea.nl.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen en deze wilt retourneren dan kan dat natuurlijk. Stuur ons een e-mail onder vermelding van jouw bestelnummer en/of contactgegevens. Dan gaan we deze fout onmiddellijk voor je rechtzetten.